MSN'de Başbakan'ı Eleştirmek İçin Acele Etmeyin

MSN’de Başbakan’ı eleştiren 15 polis, casus programına "suçüstü" yakalandı ve haklarında Başbakan’a hakaret suçlamasıyla soruşturma açıldı. NTV anahaber de casus programını hukuki açıdan tartışmış. Mış. Ve çok kızgınım.

Hayır, polislerimizin özel yaşamlarının hiçe sayılarak, konuşmalarının kaydedilmesine, ya da bu konuşmaları MSN veya Facebook veya başka bir yerde "aptalca" yapmalarına, ya da bu yüzden tutuklanmalarına kızgın değilim; sonuçta parayla değil, sırayla.

Tanrıça'nın kozalaksı bezime fısıldaması sayesinde olacakları önceden görmüştüm ve bir aydır canımı dişime takarak Digital Imprimatur'da Anonimliğin sonu kısmına daha yeni geldim ve Dönüşüm'de anonimlik ve sansür konularıyla ilgili yazı dizisine başlayacağımı söyledim, ve +Arayanlar ve akabinde Aramak Ormanda Tek Bir Ağacı yazısında aynen şunları yazdım:

Bu dizinin bazı bölümleri, en azından referans olarak, Digital Imprimatur, Bilişim Ekonomisi ve henüz başlamamış olan Kimliksizlik dizilerine muhtaç (düzenli okurlar farketmiş olabilir, bu dizilere, siteyi biraz sıkıcı yapma pahasına da olsa hız vermiş durumdayım).

Güzel kardeşlerim! Ben tek kişiyim; size yetişemiyorum. Biraz insaf edin. Neler yapacağınızı biliyorum ama biraz ağırdan alın ki yazıları yetiştireyim. Maharet olaylar olduktan sonra "ben demiştim zaten" demek değil. Beni niye bu duruma sokuyorsunuz?

Tekrar rica ediyorum: Biraz sabır!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri