Limon ve İğne Büyüsü

Farklı renkte iğneler ya da çubuklar saplanmış bir limon daima şans getirir.

Rengarenk iğnelerle dolu bir limon size hediye edilmişse ve içlerinde hiç siyah iğne yoksa, bu hayatınızın mutlu, müreffeh ve neşe dolu geçeceğine delalet eder.

Fakat limonda birkaç tane siyah iğneye rastlarsanız, genelde iyi talih ve esenliğe işaret etse de ufak tefek sıkıntılar olacak demektir [Bu durumda, siyahların etkisini azaltmak için aşağıdaki seremoniyi yapmalı ve yakarmalısınız.].

Diana'ya Yakarı

Geceyarısı olur olmaz
Bahçeden bir limon kaptım
Kaptım limonu ve
Portakalı ve mandalinayı
Bu narin şeyleri dikkatle
Bir araya getirirken dedim ki:
Sen Güneş, Ay ve Yıldızların Kraliçesi
İşit beni! Sana sesleniyorum!
Bütün gücümle senden
İstediğim tadı vermeni bekliyorum
Bahçeden toplanmış şu üç şey
Limon, portakal, mandalina
Şans getirsinler bana
İkisi burada elimde
Diğeri kaderimin emrinde
Yıldızların Kraliçesi!
Bu meyve elimden düşmesin.

Bunları söyledikten sonra göğe bakın ve iki tanesini bakmadan atın. Eğer elinizde kalan limonsa bulabildiğiniz kadar renkli iğne bulun ve limona dikkatlice saplayın. Limon iyi talih müjdelediği için ister sevdiğinize ya da yakınınıza verin, ister kendinize saklayın.

Eğer arzunuz birinin başını belaya sokmaksa, renkli yerine siyah iğne kullanın. Fakat bunun için şu lekilde yakarmalısınız:

Tanrıça Diana, sana yakarıyorum
Vargücümle sana sesleniyorum
Huzur nedir bilmeyesin
Gelmezsen bana yardım için.
Bu yüzden yarın, öğle suları
Elimde bir kadeh şarap, seni bekleyeceğim
Bir cam parçası ya da mercekle
Büyü için onüç iğne getirdim
Hepsi de birbirinden kara
Fakat onları sen sapla Diana!

Benim için cehennemden çağır iblisleri
Güneşe arkadaşlık etsinler
Getirdikleri o kavuran ateş
Güçle dolsun taşsın
Güneş bu şarabı kaynatsın
İğneler alkor olsun ısıyla
Ve limonuma saplansınlar
Ki onu kime vermişsem
Huzur ve refah nedir bilmesin asla.

Eğer bu ricamı kabul etmişsen
Bir işaret göster lütfen
Burada üçüngü gün
Gelip geçerken
Bir ses ya da nefes
Uğuldayan rüzgar, takırdayan yağmur
Ya da çatırdayan dolu ovalara
Eğer üçünden birini göstermezsen
Huzur Diana, nedir bilme sen
Sana yolladığım duayı kabul et öylece
Yoksan zulmederim sana gündüz gece!

Portakal Güneşin meyvesi olduğundan, rengi açık sarıya çalan limon Ay'ı, yani Diana'yı ima eder. Ama büyü için seçilen limon daima yeşil olmalıdır çünkü katıdır ve siyaha döner. Portakal ya da limon kabuğundan biraz basınç ve yapışkan yardımıyla envai tür işte kullanılabilecek sert maddeler yapılabileceği pek bilinmez.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri