Heather Gold, Hukuk mu Komedi mi?

Sanırım tuhaflık bende çünkü anormal (sözcüğü istatistiksel anlamda kullanıyorum hani normal dağılımı gösteren çan eğrisinin etekleri var ya, o bölgede anlamında) kadınlara karşı bir zaafımın olduğunu (Heather'ın da karşı cinse ilgisi yok) daha önce söylemişim gibi geliyor bana. Gerçi bu zaaf sayesinde sevgili ülkemizde uygulanan gizli ve/veya aleni sansürün, benim önerdiğim kadın yazarlara mı yoksa cinsel eğilimi farklı olan tüm kadın yazarlara mı uygulandığını öğrenmiş olacagım; eğer Heather da Kate gibi yasaklanırsa bilin ki biri beni gözetliyor. Benim bilgisayarım özürlü olduğu için erişimin yasak olduğu sitelere bile bütün muhalefetime rağmen giriyor (yine soyuttan somuta geçme örneği; ben değil bilgisayar suçlu).

Heather Gold hukuk fakültesinde büyüklerinin arzuladığı gibi masum masum (hanım hanımcık diye okuyun) eğitim alırken, birdenbire cinlerin içine girmesiyle komediye yönelmiş (yani o değil cinler suçlu) ama onun etkiledikleri (oto-sansürün güzel bir örneği olarak burada kaldırmak fiilini ve önüne eklenen şimdi ne olduğunu unuttuğum bir sözcüğü gördüğünüz gibi kullanmıyorum) entellerden ziyade teknik konularla iştigal edenler, hatta şirketler. Buradaki karşılaştırmanın veya benzetmenin hangi ünlü yazarımızla ilgili olduğunu bulana helalinden bir sinema bileti vereceğim; ipucu= hayalet gemi.

Bilinç akışı tekniğini bu yazıda ilk kez denediğimi ayrıca belirtmek istiyorum ve kastettiğim yazar da Virginia Woolf değil fakat en azından kadın. Ha, Heather'ın, gösterilerinde çörek, pasta yapmak gibi bir özelliği var, cici bir kadınla (bayanla mı deseydim acaba? Bu sözcüğü kesinkes protesto ediyorum!) evli ve ingilizce bilmeniz gerekiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri