Wordpress Blogları Demokratik Türkiye Tarafından Engellendi

Erişemeyişim (erişimin tersi) başladı, hayırlı olsun. Niye buna şaşırmadığımı Herkese Basın Özgürlüğü ve henüz yarısını çevirebildiğim Digital Imprimatur dizisini okuyan bu sitenin az sayıdaki okuyucusu bilecektir, onun için tekrarı gereksiz buluyorum. Gerçi bu yasakların faydası da olmuyor değil. Bu sayede farklı düşünen ve farklı yazanları öğrenmiş oluyorum. Birazdan ilk iş bu siteleri bir ziyaret edeceğim.

Her ne sebep, iyilik, kötülük, "çocukların geleceği", "halk bunu istiyor" vs bahanesiyle olursa olsun sansüre kategorik olarak karşı olduğumu tekrar vurgulamak istiyorum.

Sitelerine erişimin engellendiği, hem cezanın hedefi olan, hem de kaza kurşununa giden arkadaşlara şanslarını daha demokratik bir ülkede denemelerini (teknik anlamda) tavsiye ederim.

Yorumlar

  1. yazınız için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağ, taş, toprak iken umman olmaya geldim
      Aşksız bi çareyken
      Kendimi bulmaya geldim
      Yalana meyil ederken gerçeği görmeye geldim
      Yaşayan bir ölüyken gönlünde doğmaya geldim

      Sil
  2. Teşekkür ederim paylaşımınız için :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Yeni bir takipçiniz olarak başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri