Bedensel Kate

Demokratik Yamyamlar bitti ve Küresel Üstünlük Grubu da bitmek üzere (kısmetse bu ay sonu bitecek). Yeni bir dizi için araştırma yaparken nedense biraz gergin oluyorum. Böyle anlarda, hem rahatlamak, hem de fikir almak için genellikle beğendiğim güncelere şöyle bir bakarım. Sürekli uğrak yerlerimden bir tanesi de mutlaka Bedensel Kate olur.

Tanıdığım oldukça az sayıda kadın yazar arasında müstesna bir yeri var Kate'in. Zeki, hınzır ve biraz da kaçık (sanırım normal kadınlardan hoşlanmıyorum). Yetişkin, daha doğrusu olgun (hemen açayım: bu kadınlar için 18, erkekler için 40 yaş üzeri oluyor. Neden böyle diye de sormayın, toplumbilimsel analiz dönemimde değilim.) kişilerin ziyaret edebileceği bir yer. Discordianları kıskandıracak kadar hınzırca haftanın günlerini değiştirmesi mi dersiniz (Bu arada yeni yazı dizisinin ne olacağını buldum. Dedim ya, Kate beni açıyor.), yoksa koyduğu resimler mi? Eğer İngilizce bilmemek gibi bir mazeretiniz yoksa, gerçi bilmeseniz de olur, resimlere bakarsınız, gidin ve Kate'i öpün (link yukarıda).

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri