Aşk Büyüsü

Diana'ya ve Ay'a tapan bir büyücü eğer bir kadının aşkını kazanmak isterse onu köpeğe dönüştürebilir. Kadın kim olduğunu, bildiği herşeyi unutacak ve koşa koşa büyücünü evine gelecektir. Evde, tekrar doğal formuna bürünecek ve onunla olacaktır. Ayrılma zamanı gelip çattığında, tekrar köpek olup evine gidecek ve orada yine kadın haline gelecektir. Ona hayalmış gibi gelen bir iki anıdan başkasını hatırlamayacak, en sonunda yine köpeğe dönüşecektir çünkü Diana'nın yanında ezelden beri bir köpek varolagelmiştir.

Evine aşk getirmek isteyen büyücü şunları söyleyerek bu büyüyü yapmalıdır:

Bugün Cuma, canım erken kalkmak istedi. Zengin bir lordun kalbini kazanmak istediğim kızını görmüştüm ve pek iyi uyuyamadım. Fakir olsaydı, onu parayla elde edebilirdim ama karun gibi zengin, bu yüzden umutsuzum. Bana yardım etmesi için Diana'yı çağıracağım.

Diana'ya yakarı
Diana, güzel Diana!
Güzel olduğun kadar iyisin de
Sana hep inandım
Sana sevilmenin hazzını yaşattım
Şimdi sıra sende
Sen istersen herşey olur
Yapamayacağın şey yoktur
Dileğimi yerine getireceksen
Ne olur kızın Aradia'yı çağır
Yolla onu sevdiğimin yatağına
Ki bir köpek halini alsın
Ve yanıma, odama gelsin
Ama gelir gelmez senden ricam
Sonra insan şeklini alabilir
Arzuladığım çekiciliğine bürünebilir
Ruhlarımız neşeyle tatmin olana dek
Sevişelim doyasıya
Ulu Peri Kraliçesinin
Ve onun adil kızı Aradia'nın ihsanıyla
Tekrar köğeğe çevir onu
Sonra da yine insan biçimine!

Böylece Aradia'nın etkisi altındaki kız hiçbir şeyden şüphelenmeden ve kimseye görülmeden, bir köpek olarak dönecektir evine; Aradia'nın tesiriyle bunun bir rüya olduğunu sanacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri