Akşam Yemeği Nasıl Adanır?

Akşam yemeğini Diana'ya adamak için yapılması ve söylenmesi gerekenler.

Un ve tuz ile bal ve suyu alacaksınız ve şu büyülü sözleri söyleyeceksiniz:

Un Büyüsü

Kutsuyorum seni, ey un!
Sen ki bizim vücudumuzsun ve sensiz
Yaşayamayız biz.
Çiçek olmadan önce toprağa giren
O derin sırların saklandığı
Ve yüzeye çıkınca rüzgarda
Bir toz zerresi gibi dans eden
Sen değil misin
Gizemlerin parıltısına katlanan.

Daha genç bir sürgünken
Hatta altından ışıldayan tohumken
Daha o zaman gelmişti ateşböcekleri
Senin yolunu aydınlatmaya
Onların yardımı olmaksızın çıkamazdın
Ne de böylesine güzel olabilirdin
İşte bu yüzden periler ve cadılardansın
Ateşböceklerinin güneşten olduğu gibi.

Ateşböceklerinin kraliçesi! Hemen gel,
Yarışır gibi bana gel
Vur atına gemi beni şarkı söylerken duyunca
Kralın oğlunu zaptet ve getir bana
Getir onu çabucak, özgür bıraksın seni!
Sen ki parlak ve mükemmelsin
Seni bir cam altında tutarken
Saklı gizemlerin açığa çıkacak
Göz kamaştıran sırların bütün o şaşırtıcı bilgisi
Bu ve öteki dünyanın.
Tüm o sırları idrak edince
Son tanesine kadar
Evet gerçekten hepsini öğrenince
Salacağım seni tekrar
Bilinince karanlık sırlar
Şükranlarımı sunacağım sana

Tuz Büyüsü

Kutsuyorum bak tuz seni, öğle zamanı
Burada, tam günün ortasında
Yerime oturup çevremdeki suya güneşe
Bakıyorum başka hiçbir şey düşünmeden.
Su ve güneşin yanında tüm ruhumla gerçekten
Başka bir şey geçmeyecek aklımdan
En gerçek gerçekleri öğrenmek istiyorum
Bu arzu bana acı çektiriyor
Geleceği, kaderimi görmek
Sonu iyi mi kötü mü bilmek
Su ve güneş, cömert olun bana

Cain Büyüsü

Seni kutsuyorum yüce Cain, sen asla
Bulamazsın huzur ve sükunet özgür olmadan
Tutsak olduğun güneşten
Ellerini çırparak hızla kaçarken
Yalvarıyorum sana, kaderimi bileyim
Kötüyse değiştir, neyleyim
Eğer bu iyiliği yaparsan bana
Güneşin azametini suda göreyim
Ey Cain, anlat bana ağzınla
Neymiş alınyazım söyle bana
Eğer bu ricamı yerine getirmezsen
Huzur ve mutluluk uğramasın kapına

Bunu Diana Büyüsü izleyecek.

Un, şarap, tuz ve baldan hilal şeklinde bir kek yapıp fırına verecek ve şunu söyleyeceksiniz:

Diana Büyüsü

Fırına verdiğim ekmek değil, tuzlanmadı da
Şarapla balı da pişirmiyorum
Fırınladığım vücut, kan ve ruh
Ulu Diana'nın ruhu, vermediği takdirde
İstediklerimi ve arzuladıklarımı
Huzur ve sükunet bulamasın acıyla kıvranırken
Yalvarıyorum kalbimin derinliklerinden!
Eğer dileklerimi kabul edersen ey Diana
Şerefine bir şölen düzenleyeceğim
Masada şarap su gibi akıp gidecek
Çılgınlar gibi dans edip zıplayacağız
Gerçekten dileklerimi yerine getirirsen
Dansların en çılgınını yaparken
Işıkları söndürüp özgürce sevişeceğiz

Ve böyle yapılacak: tüm erkek ve kadınlar çıplak, sofraya oturulacak. Yemek bitince danslar, şarkılar ve müzik, ve sonra karanlıkta aşk bütün ışıklar sönükken; çünkü onları söndüren Diana'nın ruhudur, bu yüzden ona şükretmek için dans edip müzik yapacaklar.

Ve kızı görevini tamamlayıp ölümlüler arasındaki zamanını doldurunca Diana onu geri çağırdı, ve ona özel bir yetenek verdi. Ne zaman çağrılsa, onu çağıranların aşkta kazanmasını sağlayacaktı. Ayrıca,

  • İyi veya kötü niyetle düşmanı kutsamak ya da lanetlemek
  • Ruhlarla konuşmak
  • Eski harabelerde gizli hazineler bulmak
  • Hazine bırakıp ölen papazların ruhlarını büyülemek
  • Rüzgarın sesinden anlamak
  • Suyu şaraba dönüştürmek
  • Kart okumak
  • El falından anlamayı bilmek
  • Hastalıkları tedavi etmek
  • Çirkini güzel yapmak
  • Vahşi yaratıkları evcilleştirmek

Bunlardan herhangi birisi gönülden Aradia'nın ruhundan istenirse yerine getirebilecekti.

Ve O'nu şöyle çağıracaklardı:

Seni ararım, Aradia! Aradia! Aradia! Gece yarısında, ıssızda; elimde su, şarap ve tuzla. Elimde su, şarap ve tuz, bir de uğurum, tılsımım, muskam. Ve kırmızı küçük heybem hep benimle, con dentro, con dentro sale, bir tutam tuzla birlikte. Su ve şarapla kendimi takdis ederim, sadakatle Aradia'dan bir dilek niyaz ederim.

Aradia Duası

Aradia, benim Araida'm!
Sen ki ruhların en kötüsünün kızısın
Bir zamanlar cehenneme hükmedip cennetten kovulanın.
Seni kızkardeşinden yapmıştı.
Ama annen hatasından pişman oldu
Birleşeceğin hayırsever olmalıydı
Kötü niyetli değil.
Aradia senden onun sana olan sevgisi adına diliyorum
Sana olan aşkım adına
Bu isteğimi kabul etmen için dua ediyorum
Eğer yerine getiririrsen, şu üç işaretten
Biriyle müjdele bana:
Yılanın tıslaması
Ateşböceğinin ışıması
Kurbağanın sesi
Ama eğer dileğimi yerine getirmezsen
Gelecekte görmeyesin huzur ve neşe
Uzaklarda beni aramak zorunda kalasın
Ta ki arzumu kabul edene dek
Ancak sonra kendi kaderine dönesin
Amin!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri