Yutüp, Yutyub, Yutup, Yutub, Youtube

fraktal - seytan
Savcılık talep etmiş, mahkeme onaylamıs olduktan sonra bana düşmez ama nasıl olsa memlekette kimse yasaları iplemediği için ben de bir şeyler söyleyeyim istedim. Gelin bir Youtube Yüksek İstişare Konseyi (YYİK) oluşturalım ve başına da beni getirelim (en yüksek dereceden müsteşar maaşı eksi %20'ye çalışırım). Yayınlanan videolarla sıkıntısı, derdi olan kişi, kurum ve kuruluşlar bana başvursun, ben de Youtube'a bunu yazıyla bildireyim. Eğer üç iş günü içinde videoyu kaldırırlarsa sorun yok. Kaldırmadılar mı, o zaman erişimi durdururuz. Bunun çok faydası olur. Bir kaç tanesini saymak gerekirse:
  1. Dünyaya yasakçı gözükmekten kurtuluruz;
  2. Alay konusu olmayız;
  3. Ben bir iş sahibi olurum;
  4. Ofisime sekreter, çaycı, sürücü, vb gerekeceği için bir kaç kişi daha iş sahibi olur;
  5. Yoğun iş yükü altında ezilmemek ve vatandaşa yakın olabilmek için bölge müdürlükleri kurarız. Yakın arkadaşlarımı bölge müdürü yaparım, onlar da iş sahibi olur;
  6. Onlara da muhasebeci, bekçi, müstahdem gerekeceği için yine bir kaç kişi daha iş sahibi olur;
  7. Yoğun talebi daha hızlı karşılayabilmek ve vatandaşa daha da yakın olmak için il ve ilçe teşkilatı kurarız. Bölge müdürü arkadaşlarım oraların başına tanıdıklarını müdür olarak atarlar ve bir kaç kişi daha iş sahibi olur;
  8. Müdürlüklerin de personeli olması gerekeceğinden, arkadaşlarımın arkadaşı müdürler tanıdıklarını görevli, teknisyen, vb olarak işe alırlar. Yine bir kaç kişi daha iş bulur;
  9. Bütün bu teşkilatın ihtiyaçlarını karşılamak üzere saydam ihaleler düzenlerim: masa ihalesi, bilgisayar, dosya kağıdı, tel zımba, fotokopi makinesi vb gibi. Şirketlerimizin iş hacmi artar, kalkınmamız hızlanır.
  10. Bölge müdürlüklükleri ve küçük teşkilatlar da ufak tefek ihaleler açarlar (büyük ihaleler benim, kusura bakmasınlar). Oralarda da iş adamlarımız kalkınır.
  11. Bu kadar paranın döndüğü yere bir teftiş kurulu gerekir tabii. İnsanlar kurul üyesi olarak işe kavuşur. Yılda bir kere bana gelir, çayımı içer ve giderler. Zaten neyi denetleyecekler ki? Her şeyimiz açık, çok şükür Allah'tan başka kimseye verecek hesabımız yok.
Gördüğünüz gibi bir taşla 11 kuş aha böyle vurulur. Bunun parası mı nereden gelecek? Sorduğunuz şeye bakın. Satarız bir iki şey, olur biter.

Ne? Buna benzer kurullar var mı? Var, ve beni değil işe almak, haber bile vermediler demek. Yazıklar olsun! 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri