Küresel Isınmaya Hazır mısınız?

Herhalde çok az televizyon seyrettiğimden olsa gerek Diesel'in geçen yıl yaptığı "Küresel Isınmaya Hazırız" reklamlarını kaçırmışım. Az buçuk insanları tanıyorsam, bu kampanyanın satışlarını çok artırdığına hiç kuşkum yok.

diesel reklami guney kutbu penguenler 
İlk dikkatimi çeken şey, modellerin giydiği mayoların rengiyle sıcakta keyif çatan penguenlerin uyumu oldu. Ayrıca çekimde sarı değil de siyah saçlı modellerin kullanılması çok isabetli olmuş. Hatun kişiyse bütün küresel ısınma dırdırcılarının savlarını boşa çıkartacak kadar güzel. Adeta "Siz yalan söylüyorsunuz, buzları eriten benim." diyor. Penguenlerse her zamanki ağır başlılıklarını korumuşlar.


diesel reklami rio isa heykeli 
Bu fotoğrafı sevemedim. Bana "Maymunlar Gezegeni" filmini hatırlattığı için mi, yoksa geri planda Tanrıça yerine İsa'nın heykeli durduğu için mi bilmiyorum.  

diesel reklami new york gokdelen ustunde 
İşte bu resmi çok vurucu buldum. Bence İstanbul'a kaçak gökdelen, trafiğin içine edecek her noktaya mall, plaza, center gibi abuk sabuk isimler koyup alışveriş merkezi yapan bütün açgözlüler bu resmi haklı davalarını savunmak için kullanabilir. Dünya ısınıyor mu? Evet. Bunu durdurmak için bir şey yapıyor muyuz? Hayır. Peki denizler yükseldiğinde nasıl sağ kalacağız? Tabii ki gökdelenlerle. Bu mübarek binalar çocuklarımızın son sığınağı, son tapınağı olacak. Şurayı imzalayın da bir iki tane daha yapalım, daha kurtaracak çok insan var. 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri