İnternetten Bir Cin Fıkrası

Genç bir adam sokakta yürürken eski bir lambaya rastgelmiş. İçgüdüsel olarak lambayı kapıp ellerini sürtmüş. Hop, bir cin peydah oluvermiş.

Şanslı günümdeyim diye düşünmüş, ve üç dilek tutup tutamayacağını sormuş.

"Hayır," demiş cin, "ben yalnızca tek dilek gerçekleştirebiliyorum, hepsi bu. Şimdi, dile benden ne dilersen?"

Genç adam biraz düşündükten sonra cebinden cine göstermek üzere bir harita çıkarmış. "Haritaya bak, işte Ortadoğu burası. Bu bölgede barış hüküm sürsün istiyorum; çok uzun zamandır savaştan başka bir şey görmedi oranın insanları."

"Arkadaş, biraz makul ol," diye karşılık vermiş cin. "Orada binlerce yıldan beri savaş var ve ben de biraz formsuzum - bir kaç yüzyıldır bu lambanın içinde sıkışıp kaldım. İyiyimdir, ama o kadar da iyi değil. Başka bir dilek söyle, ve lütfen makul ol."

"Peki," demiş genç adam. "Kusursuz bir eşim olsun istiyorum. Sonsuza dek mutlu yaşayalım, ve hiç kavga etmeyelim."

Cin gökyüzüne bakmış ve iç geçirmiş: "Ver şu haritayı da bir daha bakayım."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri