İhbardır Gereği Yapıla

Süper özgürlükçü bağımsız medyamızdan öğrendiğimize göre Youtube'a erişim yine yasaklanmış. Haberle ilgili yorumları okuyunca ben de bir şeyler yazma ihtiyacını hissettim:
  1. Mahkemeye kızmanın veya mahkemeleri suçlamanın bir anlamı yok çünkü yasayı uyguluyorlar. Kızacaksanız yasayı çıkaranlara kızın.
  2. Hoşa gitmeyen ve eleştiri sınırlarını aşıp düpedüz küfür ve hakaret içeren haber, ileti, video, vb şeyler yollayan cücelerle nasıl mücadele edilmesi gerektiği hakkındaki fikirlerimse basit: olmadığını varsayın.
Gelelim bu yazının yazılmasına sebep olan yoruma, aynen şöyle:


...yıllarca (sözüm ona) modernliği temsil ettiklerini söyleyen kemalistlerin maskeleri bir bir düşüyo neymiş efendim din devleti olucakmışızda hayatımızda baskılar olucak mış sanki şimdi olmuyor ben artık kemalizm ve laisizmin ömrünün tükendiğini ve yerine daha gelişmiş ve daha özgürlükçü bir sistemin gelmesi gerektiğini düşünüyorum (anti kemalizm ve laikçi jakobenler).
-- Mehmet, Uşak

İfade özgürlüğü Dördüncü Göz'de sık vurgulanan bir kavram ve değerlendirirken şu gerçeği unutmamak gerekiyor:

Dünyada siyah-beyaz, iyi-kötü diye bir şey yok. Herşeyi, genelde iyi veya kötü olup olmamasıyla değerlendirmek gerekiyor. Bir şey genelde iyiyse, kötü yanlarına dişinizi sıkıp katlanacaksınız. İfade özgürlüğünü de genelde iyi buluyorum. Çoğunuzun aksine, anılan Atatürk'e hakaret eden videoları seyrettim ve bu yazının ikinci maddesine uygun olarak hiç bir şey yapmadım. Yapmama gerek de yoktu. Biraz sağlıklı düşünen bir insan, Türk olsun yabancı olsun, Türkçe bilsin veya bilmesin, benzeri içerikten ve hiç bir eleştiri amacı taşımayan hakaretlerden hoşlanmayacaktır.

Kemalist maskeler, laikçi Jakobenler gibi ifadeler beni şaşırttı doğrusu ve burada bir çifte standart kokusu aldım. Onun için Yüce İnternet Kurulumuza, müftülüklerimize, büyüklerimize bir ihbarda bulunmayı kendime görev edindim.

ABD'de yerleşik Sky Angel Network'ün Faith TV (Türkçesi İnanç TV) isimli bir kanalı var. Kimbilir kaç milyon Amerikalıya yayın yapan kanalda Flamethrower (Alev makinesi) isimli bizim kendisini sanatçı sayan hoşça vakit geçirtenlerimizin ilişkileri kadar düzeyli bir program başladı. Yeni nesil Hristiyan muhafakarlığının temsilcisi olduğunu iddia eden bu cüceler bakalım Hz. Muhammed hakkında ne düşünüyorlar:

Önce programdan kısa bir bölümü izleyelim, sonra bu yazıyı mümkün olduğunca çok kişiye yayıp bir hafta kadar bekleyelim. Ardından Jakobenliği tartışabileceğimiz elverişli ortamın meydana geleceğini düşünmekteyim.

Bu arada benim çifte standardım yok. Bu ucuz insanların hazırladığı ucuz program, onu beğenen ucuz insanlarca sonsuza kadar seyredilebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri