Türk Erkeklerinin Moldova Seferi

moldova haritasi
"İstanbul’a sadece 1 saat 15 dakika uzaklıkta bir ülke, Moldova. Biz Moldova’yı, ülkemize çalışmaya gelen kadınları ile tanıyoruz. Onlar ise bizi, Moldova’yı mesken tutan Türk erkekleriyle tanıyor. Moldova Başbakanı Vasili Tarlev’in verdiği bilgiye göre, geçen yıl tam 90 bin Türk erkeği Moldova’ya gitti. Peki neden gitti? "Yerinde inceledik," diye yazmış Yasemin Yurtman. Zahmet etmiş; nedenini anlamak için bu kadar sıkıntıya girmeye gerek yoktu.

guzel ve alimli kadinlar


Solda yurdum kadınını görüyorsunuz. Aşağıdaysa Moldovalı bir kadın göreceksiniz. Ben, Moldova'yı Örovizyon'da (anlayamayanlar için Eurovision) temsil eden Natalia Barbu'nun resmini tercih ettim (mütevazi bir güzelliği var):




siradan moldovali kadin
Rasyonelliğin, en azından toplumumuzun yarısında da olsa yeşermesi beni ziyadesiyle memnun etti. Erkeklerimizi kutluyorum.

Not: Iki resmin boyutları neden eşit değil diyenler olabilir, bu haksızlık değil mi diyenler de. Bunun iki sebebi var:

1. Çarşaflı kadının daha büyük resmi yoktu.
2. Göz zevkimi bozuyor. Üstelik buna Eris çok kızıyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri