Teğmen Wilkes'in Yastık Senaryosu

kutsal chao veya kao
Sahne : Şehrin işlek olmayan sokaklarından birinde kaldırımda yatıyorum ve dört kişi karnımdan ve baldırlarımdan istifade ederek uyukluyor. Bir polis memuru yürüyerek bize yaklaşıyor.


Memur : Pekala, ne oluyor burada?

Müşterilerimden
biri : (yarı uykulu, şaşırmış) Hımm? Ha? Ne?...

Ben : (teskin ederek) Şşş, yok bir şey. Uyumaya devam et.

Müşteri : Hımmm...zzzzzzzz.

Memur : Bakın, gerçekten de kimliğinizi görm...

Ben : (fısıldayarak) Şşş, işte lisansım.


Memura Profesyonel İnsan Yastığı Lisansı'mı uzatıyorum, bu, eğitimim ve niteliklerimin Colorado eyaletinin insan yastığı kıstaslarına uygun olduğunu, hatta aştığını göstermeye yeter de artar bile.


Memur : (lisansa göz gezdirerek, fısıldayarak) Tamam, herşey uygun görünüyor. Etrafta bu kadar kaçak insan yastığı varken dikkatli olmamız gerekiyor. Özellikle de o geçen ayki iki olaydan sonra.

Ben : (fısıldayarak) Anlıyorum. Onlardan bir tanesi benim sürekli müşterimdi.

Memur : (fısıldayarak) Hay Allah, çok üzüldüm.

Ben : (fısıldayarak) Önemli değil. Onun nasıl olup da eğitimsiz bir arka sokak insan yastığına gittiğine hala inanamıyorum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri