Maupin; Kent Masalları

Çok sık olmamak kaydıyla, arada bir kitap önerilerim olacak. Yeni site tasarımına yeni bir kitap.

Bu kitabı uzun yıllar önce okumuştum. Macera romanı olmamasına rağmen, bir solukta bitirdiğimi hatırlıyorum. Bir taşra kentinden San Fransisco’ya gelen genç birisinin “Cesur Yeni Dünya” ile tanışmasıyla başlıyor kitap.

Sonra da sizi alıp götürüyor.

Neden bilmiyorum, batı ve doğulu (ABD içinde) yazarları güney yazarlarına göre hep daha cok sevdim. Tozlu kasabalar, isterik kadınlar ve alkolik erkekler yerine, şehir ışıkları, ilginç kadınlar ve filozof erkekler oldugu için mi, yoksa güneyin, romana bir bulut gibi çöken toz ve neminin yerine, batı ve/veya doğunun insanın başını döndüren temposu mu buna sebep, bilmiyorum. Ama beyni normal çalışmayan birinin (bu ben oluyorum) tavsiyesini dinleyin ve okuyun derim.

İsteyenler buradan sipariş edebilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri