Taşların Sihri

Ortası delik bir taş bulmak Diana'nın sizi kayırdığına işarettir. Böyle bir şey bulduğunuzda elinize alıp ekli seremoninin kurallarına da dikkat ederek şunları söylemelisiniz:

Kutsal Taşa Yakarı

Ortası delik bir
Taş buldum toprakta
Ey Kader! Bin kez teşekkür sana
Şu yolda bunu veren
Mübarek ruha da;
Benim olsun gerçek iyilik
Benim olsun iyi talih!

Her sabah şafakla kalkar
Hoş vadilerde yürüyüşe çıkarım
Dağlarda kırlarda dolaşırken
Bana gelecek şansı ararım
Sedef otu ve mine çiçeği tatlı kokulu
Kısmetiyle gelir onu arayanlara
Onları göğsümde özenle saklarım
Kimse bilmesin diye - gizlidir çünkü
Kutsaldır da, ve büyümü yaparım:
Ey mine çiçeği! Hep faydalı ol
Kutsa bu garip cadıyı
Esirge bunu veren periyi
Bana gelen Diana'ydı rüyamda
Şunları dedi bana:
Eğer kötüleri uzak tutmak istiyorsan
Sedef otunu ve mine çiçeğini
Sakın ayırma yanından

Yüce Diana! Sen ki kraliçesisin
Dünyanın ve cennetin
Ve ateşten yerlerin, evet
Korursun bütün bahtsızları
Ve hırsızları, katilleri, kadınları
Kötü bir hayat sürse de içlerinin
Doğası kötü olmayanları
Ve sen Diana, yine de biraz
Neşe ihsan edersin onlara

Seninle başka zaman da yapabilirim büyümü
Ama huzur bulamazsın
Asla mutlu olamazsın
Acı çekersin istediğim şeyi
Bana vereceğin ana dek

Yuvarlak Taş Büyüsü

Yuvarlak bir taş bulmak, ister büyük ister küçük olsun, daima iyiye işarettir, fakat asla başkasına verilmemelidir, çünkü taşın yeni sahibi iyi talih bulurken, eskisinin payına bazı felaketler düşer.

Yuvarlak taş bulursanız, gözünüzü göklere, cennete doğru kaldırın ve taşı üç kez havaya atıp tutun. Sonra şunları söyleyin:

Bana yardım etmeye gelen
İyi işaretlerin ruhu
Sanırım sana çok ihtiyacım var
Kırmızı Gulyabaninin ruhu
Madem ki geldin yardım etmeye
Ne olur beni terketme
Yalvarırım şu taşın içine gir
Cebimde taşıyabileyim diye
Böylece ne zaman bir şey istersem
Seni çağırabileyim keyfimce
Hep yanımda kal, gündüz ve gece

Birisine borç vermişsem
Ve geri ödemiyorsa sana sesleneyim
Sen Al Gulyabani işimi halledersin
Reddedip dik kafalılık ederse
Brié, brié diye haykırarak saldır ona
Sızıp uyumuşsa, sars ve uyandır onu
Yorganını çek, ödünü patlat
Takip et onu köşe bucak
Göster gününü brié, brié çığlıklarıyla
Göster ki unutmasın sorumluluğunu
Başı beladan kurtulmasın ödeyene kadar.
Getirsin bana borcunu ertesi gün
Ya da yollasın bir şekilde
Ey Al Gulyabani umudum sende.
Ya da sevgilimle kavga etmişsem
İyi şans ruhu yalvarıyorum sana
Uykusunda git ona, saçını çek
Gecenin içinden yatağıma getir
Sabah olup bütün ruhlar gittiğinde
Sen benimle kal, taşına dönmeden
Onu evine, yatağına bırak, uyusun
İzin ver ruh, bu çakıl taşı
Senin yeni evin olsun
Bundan sonra uy her emrime
Sonsuza dek kal cebimde
Beraber olalım her mevsimde.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Papağan Totemi

Cadılar Tanrıçası Aradia

Gezegen Simgeleri